Hoe bepaald u uw prijs?

Indien er bij een product diverse opties staan gaat u uit van het hoofdbedrag (het bedrag bovenaan naast de titel) met daarbij opgeteld het bedrag van de optie van uw keuze.

Voorbeeld: het hoofdbedrag is € 10,00. Het bedrag wat bij de optie van uw keuze staat is + € 5,00, het totaalbedrag is dan dus € 15,00

Uw account

Waarom een eigen account?

Als u de eerste keer bij onze shop bestelt wordt u gevraagd uw personalia en uw adresgegevens in te vullen. Dit zal u bij iedere shop moeten doen teneinde uw bestelling te kunnen verzenden. 

Uw informatie wordt bewaard in een database die beveiligd is met uw unieke password. Het voordeel hiervan is dat u de volgende keer dat u een bestelling doet u deze gegevens niet opnieuw hoeft in te vullen. Een ander voordeel is dat uw bestelinformatie altijd door u alleen opvraagbaar zijn. Zo kunt u altijd de status van uw bestelling zien en informatie over oude bestellingen opvragen. 

Ook heeft u toegang tot een eigen adresboek. U hoeft pas in te loggen als u daadwerkelijk gaat bestellen.

Ik ben mijn password vergeten, wat nu?

Dat is geen probleem. Via de link password vergeten op het login scherm kunt u een nieuw password laten mailen.

Dit password is automatisch aangemaakt door onze shopsoftware. U kunt dit nadat u weer ingelogd bent altijd wijzigen.

Hoe verander ik mijn password?

Als u om welke reden dan ook een ander password wenst dan kunt u dit zelf wijzigen. 

Nadat u ingelogd bent klikt u op mijn gegevens links in Het menu service. Hiermee krijgt u uw accountgegevens op uw scherm en kunt u onderaan een nieuw password intoetsen.

Het winkelmandje

Wat doet het winkelmandje?

Het winkelmandje is een geheugen voor produkten die u tijdens het surfen door onze shop heeft toegevoegd. U kunt altijd produkten wissen of het aantal veranderen. U klikt hiervoor op mandje rechts-bovenin uw beeld. 

U krijgt dan een overzicht van alle produkten die in uw mandje zitten met voor iedere regel een mogelijkheid het artikel voor verwijderen te markeren en/of het aantal te veranderen. Is alles naar wens klik dan op bevestig. U kunt nu weer verder winkelen, of afrekenen.

Moet ik eerst inloggen?

Nee dit hoeft niet. Als u nieuwe klant bent en u heeft al produkten in uw mandje dan wordt dit onthouden door het shopprogramma. Logt u daarna in dan worden deze produkten van uw bezoekersmandjeoverheveld naar uw vaste klanten mandje.

Op het inlogscherm wordt aangegeven of uw mandje reeds produkten bevat. Indien u niet afrekent wordt de inhoud van uw mandje bewaard tot uw volgende bezoek. Ook hier wordt u attent op gemaakt via het inlogscherm.

Het adresboek

waarom een adresboek?

Het adresboek is een zeer handige optie van onze shop. U kunt hierdoor maximaal 5 adressen van vrienden of kennissen bewaren. U kunt natuurlijk ook meerdere afleveradressen van uzelf opgeven. Is iemand bijvoorbeeld jarig dan kunt u een bestelling laten afleveren op het huisadres van de jarige. U dient dan als betaalmethode vooruitbetalen te gebruiken. U vind uw adresboek onder uw accountgegevens via de link mijn account. U kunt adressen altijd wijzigen of wissen. 

Ordergegevens en statussen

Welke gegevens kan ik opvragen over mijn orders?

U kunt online informatie opvragen over uw bestellingen. Daarvoor dient u altijd ingelogd te zijn. U gaat hiervoor naar mijn gegevens en klikt hierna op orderhistorie. Op uw scherm verschijnen alle bestellingen die u tot dat moment bij ons heeft gedaan. Achter iedere orderregel ziet u de status waarin de order op dat moment verkeert.

Onderstaande statussen zijn mogelijk:

• ontvangen (uw order is ontvangen)

• in behandeling (uw order wordt behandeld)

• betaling ontvangen (uw betaling is binnen, order wordt zsm uitgeleverd)

• ophalen (u heeft aangegeven dat u de artikelen komt ophalen)

• afgehandeld (uw order is uitgeleverd)

• backorder (uw bestelling of een gedeelte hiervan is niet voorradig en wordt zsm opgestuurd)

• geannuleerd (uw order is onvolledig of ongeldig en kan niet behandeld worden)

Bevestiging

Na plaatsing van uw bestelling ontvangt u een bevestiging per mail.

Heeft u deze bevestiging binnen 1 uur niet ontvangen, neem dan contact met ons op. Waarschijnlijk is het opgegeven mailadres foutief.